Jest to cywilizacja ukryta głęboko pod wodą, osadzona na morskim dnie. Stwory przypominają potwory morskie z dawnych baśni i mitów. Podstawową jej właściwością jest tzw. „zacofywanie przeciwnika”. Polega ono na tym, że rzucając odpowiednie stwory i czary odsyłamy karty przeciwnika do reki i na deck a nie na cmentarz. Takie zagranie powoduje, iż gracz z którym gramy gubi powoli swoje przemyślane strategie do tego stopnia, że posiadając tak dużą ilość kart nie wie co zrobić i rzuca co popadnie. Tego typu kart jest bardzo wiele do zdobycia. Spotkamy tu także omijacze blockerów oraz karty których nie można zniszczyć, a jedynie odesłać do ręki. A więc mamy naprawdę dobrą kontrolę nad poczynaniami przeciwnika.
Główne cechy cywilizacji wody:
Możliwość odsyłania stworów przeciwnika na deck i do ręki za pomocą stworów i czarów
Możliwość pozbawiania many przeciwnika
Brak wyraźnej możliwości niszczenia kart i odsyłania ich na cmentarz (za wyjątkiem stworów)
Wiele blockerów mogących atakować przeciwnika, przeważnie mogą tylko blokować
Dużo omijaczy blockerów
Wyszukiwanie kart z decku
Dobieranie bardzo dużej ilości kart z decku
Dużo Double Breakerów oraz Triple Breakerów
Dedykuję tę cywilizację tym, którzy chcą pomieszać szyki graczom grającym ogniem, naturą lub ciemnością.
Doskonale współgra z cywilizacją światła i ciemności
Offline
Przeciętny gracz
Człowieku, you are the master...
Offline